Självgod

Jag kan inte hjälpa det, men jag älskar att läsa min egen blogg. Jag fattar precis vad jag menar och jag blir alltid lite överraskad över hur kul jag är. Likadant med min bilddagbok. Orka det liksom?


Jag har en spellista som heter "lyssna in sig på" för att jag vill lyssna in mig på...det...ja.
Och den är så bra! Och jag vill tacka filmen World's greatest dad för att den introducerade mig i Bruce Hornsby's musik (och för att den lärde mig att man kan dö av att onanera).

Snart åker jag och Jakob till Stockholm och tittar på Ryan Adams på Cirkus och sen sover vi förhoppningsvis över någonstans om vi hittar något mysigt vandrarhem att bo på. Värsta bästa födelsedagspresenten, jag önskar att jag åtminstone kan matcha det till hans födelsedag.

Dagens Bigbrother-avsnitt var för övrigt det roligaste på länge! Höll andan för att inte brista ut i skratt (är i Skultuna, vägg i vägg med sovanden föräldrar) flera gånger.
G'natt!

Kommentarer
Postat av: frida

meh vadå vad var det som va så kul?

2011-05-25 @ 21:30:01
Postat av: Ellen

aaaaallt!

2011-05-26 @ 09:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0