gästbloggeri!

hej! nu är det maria som kör igång med en gästbloggning här! egentligen borde jag skriva om något pinsamt eller så... men kommer inte på något. men kan säga att jag tycker ellen är en fin vän som alltid ställer upp! är glad! och bara är allmänt fin! om ni undrar varför jag är inloggad på hennes blogg så kan jag med stolthet säga att jag är "the creator of her header". och i gengäld ska jag få några dreads virkade! jag gillar "byteshandel"

hejdå från maria
(kolla in min blogg på .ffldkdfkdk. SKOJJA,
detdär med smygreklam är inte riktigt min grej)

Kommentarer
Postat av: Maria

fantastiskt inlägg! smygreklam är visst min grej!

2011-01-02 @ 01:15:31
URL: http://silverguld.blogg.se/
Postat av: Petro

Haha! Bra Maria! och JÄVLIGT snygg header!! Jag gillargillar och känner heder att jag inte blev bortklippt från bilden! ;P



Jag smygreklamar också! (fast här) ;P

Puss!

2011-01-04 @ 20:23:30
URL: http://petronellariby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0