Guah

Ja igår kväll så utmanade Jakob mig att gå upp samtidigt som honom idag, vilket jag också gjorde. Så då har jag ju varit tvungen att hålla mig sysselsatt.
Jag har alltså suttit vid datorn hela tiden och sökt lite sommarjobb, chattat i typ två timmar med Petro, läst en jätterolig matblogg som heter Den bruna maten och typ duschat.

Men nu börjar dagen på riktigt för jag och Maria ska åka till IKEA och sedan ska vi till Arbetsförmedlingen och sedan ska vi fika på stan med Diana. Sen ska jag titta på Sceniska ikväll. Spännandeis!

Snälla nån Petro ta inte bort mig från din blogglista. Jag gör mitt bästa från och med nu med att bli bättre på att blogga!

Kommentarer
Postat av: Petro

Du får en chans att skärpa upp dig lite! :P Lite pluspoäng finns ju dock på din header! :P Puss o kram!

2011-04-07 @ 03:11:05
URL: http://petronellariby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0