Glömde det...

AAhh..jag är så trött och mätt!
Jakob kom hit i typ en timme och hängde lite för jag åker bort hela helgen från imorgon bitti, det var trevligt.
Sen kom Diana och Maria hit och vi tre gick till ån och grillade! Så himla nice att det blev av och det var jättemysigt. Vi drack folköl och så till och med, ehe.

I alla fall. Jag åt alltså i princip konstant i två timmar när vi grillade, sen skyndade vi oss till ICA innan det stängde och köpte cocosbollar med skum i, apelsinkrokant och popcorn. Så åt vi det i mitt rum. Sen åkte de hem och jag gick ut och började klippa gräset. Jag menar kom igen, klockan var typ nio och det var beckmörkt ute. Dessutom lyssnade jag på hårdrock hela tiden för det var på p3 just då. Bah.

Nu är jag så trött att jag inte riktigt orkar skriva och jag är lite lite full också av tre folköl.
Ska bara packa och sova nu. Åhnej. Duscha.

Kommentarer
Postat av: Petro

Haha! Jag lyssnade också på P3 rock... det var ju inte allt för uppiggande... Men jag kände mig iaf väldigt cool när jag körde runt med jeepen och hästsläpet bakom med den musiken på max Yeah! :D

2010-09-03 @ 15:40:31
Postat av: Kajsa

Hej jag har börjat följa din blogg och tycker den är ganska kul, men jag fattar inte riktigt vilka alla är och om han Jakob som du hänger med ofta är din pojkvän? Är så nyfiken av mig!

2010-09-13 @ 00:04:07
Postat av: Anonym

Hej Kajsa, fan vad nice! Ja jo det är nog så att han är det! Också nice :)

2010-09-13 @ 13:24:32
URL: http://ellenolovsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0