"2:43" då?

Såå...kulturnatten var kuuuuul....

Idag fick jag en snilleblixt. Jag kom på att jag borde skriva dagens datum som rubrik till blogginläggen så jag ser när jag skrev det.
Sen kom jag på att det automatiskt står längst ner, alla inlägg hamnar i kronologisk ordning och är dessutom indelade månadsvis längst till höger på sidan så......

Idag åkte jag efter några om och men ner på stan med Jakob till demonstrationen mot Sverigedemokraterna i riksdagen. Det var så jävla skönt att se så många där, även om det inte hann kicka igång riktigt under tiden jag var kvar.

Min to-do-list:
  • Skaffa jobb
  • Börja träna
  • Laga alla mina strumpbyxor
  • Läsa tidningen bättre
Världens tråkigaste.

Kommentarer
Postat av: Robin

Träna är väl inte tråkigt?

2010-09-21 @ 09:53:08
URL: http://ombah1.blogspot.com
Postat av: Anonym

jo

2010-09-23 @ 00:05:44
URL: http://ellenolovsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0