vårkonsert

Idag höll jag mitt sista föredrag för gymnasietiden. Det tillägnades tvångssyndrom...
Jag vill bara tillägga att alla inlägg jag skriver som är som en enda stor klump utan några radbrytningar är utan flit! Jag VILL göra styckeindelningar men den reagerar liksom inte.

Idag var det vårkonsert! Det var jätteroligt, jag sjöng Alfie, solo ackompanjerad av Gabbe på piano och Martin på saxofon. Fint lät det.
Det var också mitt sista solo (någonsin?), min sista vårkonsert (någonsin?) och första gången jag fick se Agnes ta emot ett diplom för att hon är så bra! Jättegrattis!

Nu är jag hemma hos Andrea och ska titta på Desperate Housewives, inspelat. Så fort hon hittat Simons notpapper, puh!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0