Tömning

Okej, det enda jag har i huvudet just nu är plugg. Religionsprov imorgon, nutida konst-prov på fredag och religionsuppgift till nästa vecka. Idag blev det inget plugg i skolan, var tvungen att åka hem och handla mat.

Men jag har en annan sak i huvudet också; Gossip by Celina.
En gossipgirl-inspirerad blogg som handlar om allt skvaller på Kungsholmens gymnasium i Stockholm.
Jag känner en enda person som går där och ändå känner jag mig lite sugen på att läsa om det som händer där!
Jag tror att allt skvaller med Andrea genom åren har gjort mig lite galen...Men kolla in bloggen!
Och det bästa är - Facebook kan ge dig ett ansikte på nästan alla som nämns, haha!

Kommentarer
Postat av: syrran

viss känsla av galning i detta inlägg:p ...ett ansikte på facebook. man kan hitta FÖR mycket på internet!

2010-05-20 @ 18:11:37
Postat av: Ellen

Haha men neeeeej....(ja, värt svar...)

2010-05-21 @ 01:29:46
URL: http://ellenolovsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0