Tittar och tänker på CSI

Puh, okej, nu börjar pirret sätta sig i magen lite mer konstant än förut.
Det är verkligen inte lång tid kvar till studenten nu och jag känner bara att allt går så himla bra.
Speciellt känner jag att jag inte har någon kontroll över min framtid tillräckligt detaljerat, så det är ingen idé att jag går omkring och undrar över hur det kommer gå. Jag känner att jag tar dagen som den kommer, blev liksom nojig igår över att behöva bestämma med pappa när vi ska sätta fast handtag på luckorna i köket. Jag kan ju inte binda upp mig?

Idag spontanåkte jag hem till Diana, spontanringde dit Petro och spelade MarioKart för att sedan spontanåka hem till mig och se på sceniska-dvd:n med David Alehed och Sebbe som kom hit - tro det eller ej - spontant.

Nu ska jag vara vaken jättesent för att sedan åka till skolan imorgon och visa upp min snygga kropp i mina asslimmade utklädnadskläder på genrepet till klädshowen. Lite nervigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0