Rast

Nu har jag tio minuters paus i mitt spacklande av skåpluckor.
Jag glömde skriva en grej som hände igår som jag har liksom haft i huvudet sen dess.
När jag satt på bussen till skolan så såg jag tre killar gå på en gräsmatta, och plötsligt så tappar en av killarna byxorna så de faller ner till vristerna på honom, och han är liksom lite för seg på att dra upp dem för att det ska se ut som att det inte var med flit men samtidigt såg han ut som att han blev förvånad och hans kompisar började skratta åt honom.
Allt detta hände på några sekunder bara medan bussen körde förbi så jag kan inte komma på hur det ligger till! Det är lite drygt.
Skönt att få det out of my system.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0