Päron

Alltså jag måste bara säga:
Mina föräldrar är så konstigt helt olika från stund till stund.
De kan gå från att inte vilja sponsra minsta lilla bussresa till att tycka att det är världens mest självklara grej att ge mig en egen laptop för "det hade ju dina syskon genom gymnasielinjen de gick på". Jag hade inte ens bett om det!
Och nu har det hänt igen - jag tog över högtalarna från datarummet på bäckby till mitt rum och det hände några gånger här på Lingonstigen att pappa var tvungen att låna ner dem till musikrummet.
Då en dag så har han köpt ett par sprillans nya högtalare till mig - bara så vi ska slippa dela!
De från datarummet på bäckby var inte ens mina, om något hade jag väl bara kunnat köpa egna högtalare? Jag tycker det är konstigt, men självklart är jag tacksam och glad över hela grejen också. Puh. Det här har jag tänkt på länge.

Kommentarer
Postat av: SYRRAN

grattis

2010-05-24 @ 21:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0