oj, va?

Tiden går fort när man har roligt. Jag trodde jag hade varit duktig och bloggat varje dag men icke.
I fredags skrev jag mitt sista prov ever, sedan blev det förfest hos Andrea, mellanfest hos Hampus, fest på å2 för Vicc och efterfest/bastu i Ludvigs stuga. Kvällen blev nice! Dagen efter var jag såklart sjukt trött så jag sov bort hela dagen och åkte sen hem till Hedvig.
Det var jätteroligt där, vi körde grill + "jag har aldrig" typ hela kvällen. Mycket roligt kom fram...
Well then, idag ska jag iallafall skriva färdigt det där himla psykologiarbetet som jag hittills bara jobbat en gång med. Dessutom ska jag hitta på ett reportage från när jag var på gudstjänst(vilket jag inte har varit).
Men jag har Mario kart-kväll hos Diana på tisdag att se fram emot, det får mig att vilja göra klart allt det här.
Det dåliga vädret inspirerar mig lite också att plugga faktiskt...skruvat.

Kommentarer
Postat av: Petro

VA!? Mario! UTAN MIG?! Ring mig!

2010-05-24 @ 22:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0