Måste lära mig rätt fingersättning för stora bokstäver

Nu är jag hemma.
Snabb genomgång av allt som hänt nu, allt har liksom gått i ett svep.
I torsdags var klassen på djäkneberget, spelade brännboll, kubb och ordnade vårt lakan.
Jag sov hos Adam.
Fredagen spenderades i skolan, skolkade första lektionen för jag var så bakis, tre öl ger mer än man tror på en tom mage...Åkte till Stockholm för att se på Dungen.
Jag sov hos Andrea Pilotti.
På lördagen gick jag till Goodstore på Skånegatan, köpte tre sorters tofu, låtsaskycklingfiléer, grillstrimlor i marinad, mjölkchoklad och låtsasfiskpinnar - kul! Sen köpte jag en mörkblå vitrandig tröja på Life is good.
Åkte hem till Joni när vi väl var tillbaka i Västerås, han och jag lagade en jättegod gryta på låtsaskycklingfiléerna, sen chillade vi i hans trumrum. Efter det gick jag till joker och köpte snus, för att sedan vandra vidare hem till Frida W, där tittade jag lite på OC med henne, Natali och Petter. Förfestade hos PD, Adam blev skämtad med länge och sedan åkte vi till Elbafesten. Värt!
Jag sov hos Frida.
Idag gick jag och Frida ner på stan, jag köpte en blomma till mamma och sedan hoppade jag på bussen hem. Hjääälp vad skönt det är att vara hemma igen! Borsta tänderna, duscha, äta näringsriktig mat och byta kläder. Helt underbart.
Nu lyssnar jag på Julia Boman på myspace, väldigt väldigt mysigt och bra. Funderar på att kolla på min film jag fick i födelsedagspresent - Änglagård. Någon som vill vara med genom den förmodliga tristessen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0