Dungen

Alltså vad är grejen med mig och att glömma biljetter till konserter jag ska gå på?
När jag gick i femman och skulle se P!nk i sthlm med Ann så kom jag på att jag hade biljetterna i skåpet på Fryx när vi skulle hoppa på tåget inom 20 minuter, fick bara kuta till skolan och kuta tillbaka (med en helt otrolig tur från random vaktmästare och rektorer som bara råkade gå ut genom alla låsta dörrar jag var tvungen att gå genom).

Igår var det Dungenkonsert och när det var en kvart kvar till utsatt starttid och vi hade bråttom dit kom jag på att jag inte ens skrivit ut min biljett. Jag hade kvar den på skrivbordet på datorn hemma. Jag menar kom igen, hur svårt kan det vara?
Det räckte tydligen att bara ha koden på biljetten(som jag fick av pappa när jag ringde hem), men ändå. Det är ju ovärt att alltid gambla inför varje konsert.

Nu har vi iallafall vaknat hemma hos Andrea Pilotti och de andra(Gabriel, Andrea, Hanna, Sophie och Simon) tittar på Vägg i Vägg-filmen.

Dags att uträtta ärenden på stan - veganska mataffärer here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0