Dagen är över

Nu sitter jag så fint i min säng och kollar läget på internätet.
Plockar lite i mitt rum också och slår ständigt huvudet i min taklampa...den är nästan lite ovärd under vaken tid.
Jag var hemma hos Andrea och kollade på Desperate Housewives ikväll, hela tiden ville jag blogga, fast hon sa bestämt nej. Jag hade nog inte satt mig ner och skrivit om jag hade fått heller, men det är bra att hon håller mig i schack.
Jag tänkte på det, jag har en rätt så bra bok bredvid min säng som jag kommit typ halvvägs i. Den är nog ganska bra men tjejen som är huvudpersonen är precis som jag. Tänker över allt och allt som skulle kunna hända om hon gjorde på ett vis och allt som skulle kunna hända om hon gjorde på ett annat vis. Allt skrivs ut väldigt tydligt i boken och jag blir bara helt trött. Jag blir nästan helt trött på mig själv när jag börjar tänka så, så jag orkar inte läsa om någon annan som är precis likadan.
Samtidigt, man slutar väl inte bara läsa en bok? Mitt i? Jag får tänka över det.
Finns det några oskrivna lagar över bloggande? Några tio budord eller så som kan vara bra att känna till?
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0