aaaaaah

Åh vad det är nice med varmare väder!
Kom fram till en sak hemma hos Joni idag; det bästa med vintern är att få komma in och värma sig, och det bästa med sommaren är att få komma in och svalka av sig. (I båda fallen är det också alltid trevligt att inifrån titta ut på det fina vädret)
Jag var hemma hos Diana nu ikväll och firade hennes 20årsdag. Diana, Julia, jag och Desiré spelade Gobble(?), alltså ett hitta-ord-bland-slumpvis-lagda-bokstäver-spel. Väldigt roligt, Desiré var en värdig vinnare.
Sedan cyklade jag ensam hem mitt i natten, med en lättad känsla i magen. Jag börjar äntligen känna mig säker med att ta mig hem efter mörkrets fall! Jävla Bäckby.
Nu är jag iallafalll väldigt varm efter den snabba cykelturen och sitter här avklädd i mitt ovädrade rum och prep'ar nästa How I met your mother-avsnitt. Dags att titta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0