Skön mix

Puh, haha. Idag hade jag sjukaste rösten när jag vaknade, och väldigt ont i halsen. Jag tror min kropp prioriterade bakfyllan först och halsontet sen.

Jag har hittat två skavsår till och fyra myggbett på höger ben.

Idag klädde vi av vagnen med klassen, tog typ en timme att hämta upp folk och åka dit, sen när vi väl kom fram såg vi att bonden vi lånat av varit så snäll att han redan gjort i princip allt jobb. Vi avslutade resten på tio minuter, satt ett tag under flaket, sen åkte jag, Jakob, Adam och Victoria hem till Michaela och spelade Melodifestivalendvdspelet.

Jag har lyckats vara dum i huvudet och slänga bort alla papper om infomötet på lasarettet imorgon inför jobbet.
Därför vet jag inte var eller när jag ska vara där.
Lösningen blir att jag åker dit till klockan sju imorgon bitti, försöker få tag på någon av de TRE städcheferna för att få reda på när och var jag ska vara.



Här är jag kvällen innan studenten. Blev helt hög av pirret i magen och den underbara solnedgången så jag var tvungen att sänka min puls med ett glas vin med familjen.
Puss på det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till på jobbet!

2010-06-14 @ 00:35:30
URL: http://englin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0