Och så lite bilder från takarbetet

Haha. Ja det var helt klart en lättnad att gå igenom den här arbetsdagen! Det är i och för sig mycket att göra men absolut överkomligt. Hade en sysslolös halvtimme i slutet till och med.

Men min träningsvärk!
Den sitter på så konstiga ställen känns det som. Nej jag har inte inte spenderat en hel dag på ett tak och en hel dag med att konstant lyfta takpannor förut så det kanske är helt normalt. Men ändå.

Nu ska jag sms:a mer med Andrea! Wee (<- mitt trademark nu efter studenten)



Jakob hamrar



Adam dumpar



Ellen lastar





Per tar emot och Joni langar!

Kommentarer
Postat av: sara

alla arbetar tydligen utom jag:(...som jobbade sååå hårt

2010-07-17 @ 01:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0