Men kom igen det finns ju nästan aldrig något värt att skriva som rubrik?

Helt crazy vad varmt det är! Jag är i princip helt naken och håller ändå värmen utan problem, jag borde verkligen byta bort mitt duntäcke snart.

Hultaresan med Petro och Diana gick hur bra som helst! Var jätteefterlängtad och sådär lagom oplanerad, vilket ledde till att vi åkte till Vingåkers Factory Outlet och shoppade kläder.
Det går verkligen inte att beskriva hur mysigt och roligt det var, det är en upplevelse att åka till Hulta med bara kompisar och chilla. Jag vill iallafall dit igen, snart!

En fästing och några myggbett rikare är jag, däremot börjar mina blåmärken försvinna nu, det känns hur bra som helst, lagom till studenten. Vilket det by the way är helt GALET att jag ska ta på fredag!

Jag älskar allt nu

Kommentarer
Postat av: julia

ååå, såg supermysigt ut på bilderna verkligen! En aning avis!!!

2010-06-07 @ 14:16:29
URL: http://juliasandqvists.blogg.se/
Postat av: Jenny

eeeh.. ellen sverige är jättekallt, jag är sjukt besviken... :(

2010-06-07 @ 15:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0