Illamående mätt

...som vanligt. Jag kommer nog dö illamående mätt. Jag lär mig aldrig att äta lagom mycket.

Nu har jag färgat håret igen, jag hittade hur mycket utväxt som helst igår som inte blev färgat när vi slingade mitt hår. Håret är fortfarande blött så jag får se sen hur det ser ut. Kanske till och med imorgon, jag är galet trött och som sagt. Illamående.

Idag var det stadsorientering i Vasaparken. Det var väldigt roligt att få vara med om det och det var många roliga saker som hände. Höjdpunkterna var nog Jesper när han hånglade med hon tjejen, och Adam och Jakobs 69:an med banan. Awesome!

Jag ska maila länken till mitt radioprat till Kalle nu, och i samma sväng påminna er som inte lyssnat än att: den 11:e försvinner klippet från webben och då går det inte att lyssna mer på det, därför borde du lyssna hur mycket som helst nu! Förresten längtar jag efter att läsa Andrea's listblogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0