Halvskallig?

Jag ser ju helt galen ut. Diana håller på att slinga mitt hår, eller. Vi har inte kommit längre än att hon håller på att dra ut slingor med hår genom en sån där hätta med hål i.
Tyvärr fattade jag inte att det tar typ ett år att förbereda håret inför att bli slingat så jag skakade iordning färgen och sedan satte vi igång med att förbereda. Nyss föll färgflaskan ner från bordet, den hade börjat svälla och när vi öppnade korken så sprutade färgen ut. Damn it sa vi, jag ser helt skum ut och Diana fick köra iväg i all hast till ICA Skultuna för att köpa ny färg.

Nu är hon tillbaka! Hon köpte choklad också! Nu ska vi fortsätta, sen ska vi blanda färgen och färga.
Yeey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0