*Det skulle det. Eller?

Oh my god.
Idag blev en så himla bra dag!
Skitmycket av det jag trodde att jag skulle behöva göra slapp jag göra(på jobbet), sen jobbade jag och Linda tillsammans så allt blev mycket roligare. Jag blev rädd en gång bara.
Får fortfarande ont i magen av det men det skulle totally vara en personlig förolämpning om jag skrev om det mer.
*

Mamma fotade nyss mig i studentmundering, för att kunna skicka iväg tackkort till alla.
Pappa ber mig skriva lite långsammare, så han inte blir så stressad.

Testa att dricka Burn och äta wasabinötter samtidigt, så jävla värt!

Kan jag dricka en folköl nu eller ska jag köra någonstans mer ikväll?
Nej för jag ska sova om två timmar.

Kommentarer
Postat av: Linda

tänk om du drömmer om henne i natt? tänk om!

2010-06-29 @ 21:04:22
Postat av: Anonym

uäääh! :(

2010-06-29 @ 21:35:32
URL: http://ellenolovsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0