DET KLIAR

Nä nu!
Det är ju nästan inte okej. Visst att jag älskar att bo i Skultuna jämfört med Bäckby men det är ju helt omöjligt att avgöra var/när man ska sova om man är ute och festar! Jag har nu inte bloggat på lite mer än två dygn och det är endast för att jag inte haft tillgång till en dator/inte haft tiden att blogga. Hjälp vad allt med studenten tar tid - rolig tid.
Nu har jag precis kommit hem från utsparksfesten på Johannisberg. Vi var hos Simon innan och gjorde pizza, Adam lovade att sluta säga "asskoja" efter varje grej han sa. Det var underhållning.

Jag och Julia Pliscovaz vann TP-tävlingen på Carlforsska idag! (torsdag). Vårt lagnamn är 1.76 för att vi båda är så långa. Så himla nice.

Hej två feta nya myggbett och grattis Claes, Anders och Simon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0