Dagen efter

Nu har jag en stor mängd nya blåmärken (score), ett fett skavsår på högerfoten, ett yrt huvud och en himla lättnad i hjärtat. Det känns verkligen jättebra!

När systers pojkvän Per skjutsade mig till Michaela för champagnefrukost spelades E-type på radion.
Jag tog det som ett tecken att Ande var med mig i tanken från USA, kändes fint!

Jag är så bakis att mina fingrar inte riktigt går att styra lika lätt som jag vill. Lägger ner skrivandet för stunden (råkade skriva student istället för stunden) nu.

Kommentarer
Postat av: adam

Titta!!! jag läser din blogg (noggrant också)

2010-06-12 @ 17:57:29
Postat av: ellen

fan, bra Adam!

2010-06-18 @ 00:46:31
URL: http://ellenolovsson.blogg.se/
Postat av: Andie

Klart jag var med!! Jag tankte pa dig hela dagen, men kunde inte skriva nat pa facebook for jag var inte vid datorn och svenska mobilen har inte laddats pa ett tag.. men iaf. Tankte pa dig gjorde jag :) Jag tanker faktiskt pa dig nastan varje dag, det finns en gata som heter Ellenwood har. Sa varje gang man aker forbi den sa bah: naaaw, Ellen!! :)

Puss pa dig!

2010-06-18 @ 06:48:30
URL: http://thegreenspot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0