crazy.

Jag skojar inte. Jag har hatat hela den här arbetsveckan men nu idag så har jag känt hoppet komma till mig igen!

Det är ändå något visst med att säga att det räcker med att tänka positivt. Jag har tänkt hela dagen idag att min långhelg kommer att bli awesome. Men det är helt sant. Idag har jag träffat maja på stan, kollat på gatumusikanter, druckit vin och öl på fryx skolgård med Anto och Maja och sedan kollat på Leonids (Jakob, Claes, Patrik och Axel). Tyvärr var det nog lite mer den nakna tjejen längst fram i publiken man tittade på. Skit.
Nu sitter jag hemma hos Maja och ska ta bussen till Djäkneberget för att möta upp några. Vet inte vilka.
Hon sitter på sin säng bakom mig i sin fina klänning och smörjer sina läppisar med något. Nice stämning i rummet.

Ja, jag är alltså påverkad nu. Det här känns som ett upprepande meddelande. Men det är okej. För en gångs skull.
Puss. Imorgon kommer det bilder från idag. Haha, de kommer uppskattas och ogillas. Inget mittemellan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0