5 timmars sömn kombinerat med en dag på ett tak:

Jag är så himla handyman! Igår var jag uppe på taket och lade sån där svart matta som ska ligga under de där plattorna.

Idag är jag uppe igen, fastän jag trodde att Arvid skulle vara uppe med pappa mest. Det visade sig att Arvid inte vågade vara någon annanstans på taket än längst upp så han kunde ha en fot på varsin sida på taket.

Det blev alltså jag som var den modiga lillasystern som fick klättra upp på taket igen!

Nu har jag smält ett par conversesulor mot den asvarma svarta mattan på taket och är allmänt svettig och nice.






Arvid fick äran att ligga på vinden i 40°C värme och såga. Det är fan lite cred till det med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0