Nuläget(bilden längst ner)

Okej så igår cyklade jag och Andrea till Frida för att festa där, för att ära hennes 20 fyllda år.
Sen cyklade vi självklart hem också på kvällen.
Det här ledde till att jag idag har sån träningsvärk i låren att jag har lite problem med att ha datorn i knäet nu när jag ligger i soffan.

Men orka gnälla liksom. Jag känner mig som mig själv.

I fredags var jag hemma hos Johanna Lydahl, sen skjutsade Andrea mig till stan på cykel så skulle vi köra vidare på Pitchers. Där någonstans på vägen föll vi med cykeln och jag gjorde illa min käke. Ytligt.
Sen träffade vi Tomas lite på BurgerCorner(försöker bara förklara mina bilder), sen tog vi taxi hem, hur gör vi med betalningen?




Nuläget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0