Och så drömde jag lite konstigt igår med en otippad uppföljning idag

Idag badade jag med Kicki! Och firade mamma i efterskott.

Jag och Kicki simmade ut till en flytbrygga och sen satt vi där och snackade i kanske en timme. Testade på att dyka lite, jag kände mig rätt säker och det gick nog ganska bra. Kicki hade precis lärt sig men hon var ändå asbra! Det vet jag.

Vi kom fram till att man nog kommer komma på i sinom tid vad man vill göra med sitt liv. Det kändes bra.
"Man" är alltså jag, eftersom hon redan vet att hon ska bli läkare.

Jobbet idag var chill och Linda var helt asgrymt osmidig och lite sådär ofrivilligt rasistisk. Väldigt glad att jag fick ta del av det idag.

Igår var jag hemma hos Andrea, vi lagade mat, drack öl, snackade, spelade Beatles RockBand, bastade och snoozade. Fett värt alltså.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kicki=Dykmäsare. Tur att du vet det. Och att INGEN annan vet. ;)

2010-07-21 @ 12:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0