Nej men seriöst, vem VILL nu se mig naken?

Mina ben är angripna av tusen myggbett och blåmärken!!!!!!!!!!

Ja så i allafall, jag har nu landat i min vardagsrumssoffa för typ tredje gången den här helgen.
Har varit mycket åka hit och dit, men det har varit roligt!
Jag hade verkligen tänkt att jag skulle vara med på festivalen och stå med Djurens Rätt men jag fick typ inte tid till det. Känns sugigt men jag har ändå blivit nöjd med helgen och allt jag gjort! wee.

Började förresten sådär skönt asbra att jag i fredags köpte biljett till Johnny Rex vs. Albatross på Elba, ringde till Frida och åkte till gropen i Hökåsen där hon, Natatalie och Tommie(?) redan var. Asnice!


Jag och Hedvig peppade och dressade oss i fredags inför Elba. Fan vad bra spelningen var!


Söta Hedvig med sitt vin.



Sen på lördagen blev det en öl på stan, grill hos Hedvig, kolla på Johnny Rex på stan och sen charader hemma hos Hedvig igen!




Nu ska jag samla kraft inför ännu en vecka på jobbet.
Heja heja Linda och Ellen, jag vill höra en ny låt om oss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice att du gillade spelningen! :)

2010-07-04 @ 22:05:48
URL: http://englin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0