Måste sova och svettas och värma mig och kanske spela Sims? Nä.

Hej vad gör du jag håller på att dö för jag är så trött. Jag vet att klockan bara är sex. Skitdrygt.
Jag har varit så lat den här helgen att jag bara orkat lägga energi på att ha kul och göra det jag känner för, vilket har lett till dessa bilder:


Julia, Diana och jag var på Johannisbergs brygga och jag och Julia "delade" på två 2,8:or. Asvärt!
Sen käkade vi lite på Vegagrillen, sen stod vi utanför Bill&Bob och snackade med Anders och Claes som var glada.


A och sen på lördagen köpte Petro en väska och vi satt obekväma på Öhrmans konditori och oroade oss över fåglarna. Men vi gjorde det tillsammans.


Gruppbilder <3 haha.
Det här är på kvällen på Pitchers, innan David och fläckarna på min nya fina klänning kom.


A och sen har det allmänt varit nice också.

Kommentarer
Postat av: Andie

Du e sa sot Ellen! Varfor oroade ni er for faglarna?

2010-07-23 @ 06:19:39
URL: http://thegreenspot.blogg.se/
Postat av: Anonym

för att de hoppade på bord och stolar väldigt nära och man visste aldrig när den skulle hoppa på en. typ!

2010-08-01 @ 23:35:33
URL: http://ellenolovsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0