Hej och hå och here we go och ja. Slut på rubrikidéer.

Sista jobbveckan! Tjiho!
Helt ärligt, haha. Det är sista jobbveckan! Jag tror jag kommer börja gråta på fredag. Kommer bli som en andra student, fast ingen ger mig alkohol och pengar...

Jag sitter på den nya perfekta platsen i huset nu, där Petro sitter på den här bilden:
Centrumet i huset liksom, musiken hörs till alla delar av huset, förmodligen inte längst in i källaren, men där är jag inte.
Lyssna på den här låten nu!

Sen badade jag i Vad med Diana och hennes syskon och syskonbarn i lördags.
Och så var det ju powermeet i fredags!
Haha, jag och Petro satte oss på konstigaste stället. Inga snygga bilar åkte där för de hade precis ändrat rutten.
Det enda vi hade att titta på var två poliser som stoppade bilar och typ guidade om dem och en kille stannade de och pratade med länge. Vi gissade på att det hade något att göra med att det satt fyra pers bilen och inte tre pers i den.
Det var ändå kul.
Ridande poliser! De gav mig en chans att imponera på Petro med mina hästkunskaper.
"Skritta" och "rida lätt" var ett par uttryck jag använde mig av.
Skrev om honom för två inlägg sen. Värd unge att ha. Verkar vara lite av ett experiment.

Kommentarer
Postat av: Andie

Ah Ellen assa jag bara alskar dina blogginlagg! Du skriver sa roligt :)

Om 2 veckor kommer jag hem, da far du komma over sa gor vi guacamole och myser pa altanen!

Puss!

2010-07-12 @ 22:41:45
URL: http://thegreenspot.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aw tack Ande! Jag är så jävla på det där så du anar inte! Vi kan köra på din altan först och sen på min, jag är as-ensam hemma ett tag då! :)

2010-07-13 @ 20:25:44
URL: http://ellenolovsson.blogg.se/
Postat av: Robin

Hemskt att poliserna använder hästar. Dels för att det inte är bra för dem att springa omkring på asfalt och dels för att de kan råka i trubbel...

2010-07-13 @ 23:02:50
URL: http://ombah1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0