Girls night in

Vad nice, jag och Linnea har varit hela dagen idag sen jag slutade jobbet.
När vi landade i bastun en halvtimme innan hennes buss skulle gå hem från Skultuniz så föreslog jag att hon skulle sova över här och få skjuts hem imorgon runt sexsnåret på morgonen - klart hon var på!

Nu ligger hon i mina föräldrars säng och jag i min säng. Skönt att vi är mogna nog att veta hur man gör för att få sova i ett så svalt rum som möjligt.

Kul med vin, god mat, fin musik och gött skvaller.

Godnatt! (jag höll på att skriva tackhej, vad tänkte jag på?)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är grejen med menande avslutningsfraser!? Jag tar det som en diss :)

2010-07-07 @ 18:09:02
URL: http://englin.blogg.se/
Postat av: ellen

haha men jag hade druckit vin och det bara rann ur mina fingrar!

det var inte en diss, men jag tyckte faktiskt att ditt inlägg när du skrev så var väldigt kul :)

2010-07-07 @ 20:12:05
URL: http://ellenolovsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0