Ellen rättar

Hon som ringde in och vann blev alltså korad som Sexmästare. Och han heter Jake, inte Lake, jag vet.
Jag har badat med Diana i Vad, sen såg vi ett djur vid vägen som var fint men som bara försvann längre och längre bort medan Diana letade fram kameran. Motljuset på det gjorde att...bilderna inte blev så bra.

Vi kollade upp vägen till Mungasjön för att få testa något nytt, men vi hittade inte dit ändå. Vägen ledde oss bara till Vad, så vi tog det istället. Irri!

Nu har jag ätit soyghurt med müsli och jordgubbar, baguette med "ost" och dricker nu kaffe. Tänkte ta lilla glaset med vin också för sen ska jag och Diana hem till Julia! Wee.

Sen tänkte jag också tillägga att varje gång jag skriver "wee" så inbillar jag mig att jag har min studentmössa på mig så jag kan peka på baksidan av den där det står "wee". Men det har jag ju såklart inte. Men när man läser "wee" i den här bloggen ska man se mig framför sig göra så.

Punkt.

Kommentarer
Postat av: Becca

Hej!

På min blogg pågår det just nu en tävling där man får välja valfritt plagg från Mahingo som vinst.



Var gärna med och tävla!

http://beccanorman.blogg.se/2010/july/awsome-tavling.html#comment

2010-07-16 @ 21:36:15
URL: http://beccanorman.blogg.se/
Postat av: iqqi

Nice blogg :)

Förresten har frågestund på min blogg släng gärna in en fråga :)

2010-07-16 @ 22:17:00
URL: http://liferock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0