Beställa ny reg.skylt till bilen

Haha! Mamma frågade mig hur jag klarar mig utan en sänglampa, då sa jag att jag läser aldrig. Hon bah "men när du vaknar och ska gå up...nej förresten" så började båda skratta, underförstått att jag aldrig vaknar. Typ.

Och sen bar hon mitt täcke från mitt rum till vardagsrummet för att jag ska sova i gästrummet i natt, hon bah "jag lägger det på pianopalle..." så överröstades hon av ljudet från pianot. På pianopallen my ass.

Men i allafall, nu sitter jag och sms:ar och chattrar på facebook. Har dreadat lite på Maria idag och sen försvårat arbetet för tjejerna på Donken (för jag är vegan) och ätit pommes.

Imorgon är det byta däck-pepp och sen till Pitchers! Wee!

Kommentarer
Postat av: Arvid

Haha, det här är ju jätteroligt, du skriver INGENTING om rubriken ;D

2010-08-07 @ 13:32:42
Postat av: Anonym

nej jag vet men jag skulle göra det och så kom jag inte ihåg det så jag tänkte att om jag skrev det som rubrik så skulle jag komma ihåg att göra det - och det gjorde jag! wee

2010-08-07 @ 19:46:24
URL: http://ellenolovsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0