Ännu mer news. Crazy!

Jo såhär. Mamma och pappa ska bort ännu mer!
Det är så knäppt, men det finns ingen hejd. Hit och dit och hur som helst ska de sammanlagt vara borta i typ två veckor fast med lite mellanlandningar på Lingonstigen ibland.
Också nice!

Sen idag var jag på jobbet och sen med Jakob och Adam och badade i Hökåsengropen.
Jag tror jag älskar den gropen (skum mening om man tar den ur sitt sammanhang).

Och jag kom på att det fanns en liten lucka i mitt ensam hemma-varande den här senaste veckan.
Jag tvättade aldrig. Så nu har jag bara mina vinterklänningar kvar! Hjälp!
Verkligen tur att mamma och pappa är hemma och styr upp det här.

Nu ska jag långsamt somna in, typ under en halvtimme. Då får jag sova exakt åtta timmar. You do the math.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0