Alltså det är varmt.

Hjälp jag dör!
Idag var en kul dag, Petro frågade om jag ville åka ut och bada efter jobbet, och det ville jag såklart!
Hon fick fixa en asfet matsäck medan jag jobbade klart, sedan åkte jag till henne och vi körde heeeela vägen till Vad (som Hökåsengropen fast fler fiskar vilket gjorde att Petro inte riktigt kom till skott med att bada. Alls)

Min kamera var kvar hemma och jag höll på att somna på vägen hem när jag körde.
Höll på att somna på riktigt.
Väldigt läskigt.

Nu har jag fått bilderna från PixyBild från studenten.
Hade tydligen inte valt att få hem singelbilden på mig så jag vet inte hur den blev.
Dessutom har de sommarstängt till första Augusti i kundservicen, sista datum att skicka tillbaka bilderna är sista Juli. Ändå står det att man ska ringa dit om man har frågor. Puckon.

Kommentarer
Postat av: Petro

Du badade fan inte heller!!! :P Läskigt att somna, det har jag också gjort nån gång och när man nickar till blir man ju crazy-pigg igen av chocken!

2010-07-07 @ 21:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0