Läkarundersökning med mamma och pappa

Idag var egentligen en rätt cepe dag.
Jag var bakis på jobbet, var hemma hos Jakob med hans föräldrar utan honom i fyra timmar, ringde sjukvårdsupplysningen och fick tid till jourmottagningen på Oxbacken redan samma kväll.


Så mamma och pappa hämtade upp mig på gryta och körde mig dit och mindes tillbaka på senast de hängde med ett av sina barn till doktorn, vilket var när jag fått en spricka i armen då jag gick i fyran.

Drygt nog är det absolut inget fel på mig så jag får väl mest gå och inte fatta något.

Och så glömde mamma och pappa att berätta att de helt solo bytt ut vår vardagsrumslampa som vi haft sedan de var ny-ihopflyttade. Känns konstigt och helt galet snyggt!! Kom och tittaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0