haha!!

OMG helt jävla cepe!
Gud vad alla utom jag blir besvikna över upptrappningen i det här inlägget till vad som komma skall...
Jag och Diana spelade just Word Challenge på Facebook och har hittills bara fått typ max 16000 poäng och ibland när man ska gissa på vänners namn på facebook så har bara dianas namn kommit upp men aldrig mitt, men ikväll!
Vi körde och det gick som vanligt rätt okej, men plötsligt sa jag att vi skulle satsa på att komma upp till 20000 poäng, och på vägen dit så gick det så jävla vanligt, plötsligt började tiden sina, men vi körde på hårt ändå, och helt plötsligt var vi uppe i the golden score, och SJÄLVKLART får vi då också MITT namn att gissa på! Så jävla nice! alla våra drömmar är uppfyllda. Vi bestämde oss också för att sluta för kvällen där. 
Ellen och Diana har nu ett nytt offentligt mål på 30000 poäng. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0