Och så har jag druckit kaffe en gång

Jag ska jobba på Skultuna Mässingsbruk för första gången imorgon! Förmodligen är min main-task att stå i fiket, men jag vet inte.
Titta gärna förbi, jag ska jobba hela veckan varje öppen timme. Wee!

Igår var man hemma hos Jesper och partade lite, bastade mycket och badade en del.
I fredags var jag på pitchers. Maja är i Oslo, istället för med mig!
Det är väl okej antar jag, jag tittar faktiskt på "Vad blir det för mat" och det är jättenice!

Förlorade i att gissa på frågorna i "Vem vet mest" mot Jakob idag. Han kan mycket han.
Nu har jag nog summerat färdigt för idag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ah mys ellen!! jobba där i vinter sa jag kan komma och hälsa pa!!!

2010-08-09 @ 11:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0