mih. gueh.

Jag är HUNGRIG! Pappa ska koka majskolvar men jag vet att jag kommer bli sådär   b-mätt.
Läste Robins blogg och blev väldigt sugen på soppan han åt till lunch.
Och smoothien. Och dadlarna.

Jag har repat med Agnes och Andrea till ett bröllop vi ska sjunga på i september. Asskönt att komma igång tidigt för en gångs skull och faktiskt jobba aseffektivt hela repet. Något fåniga låtar i och för sig, men det är bara kewl.

Ikväll kommer syster Sara hit och nu ska jag ringa Tele2 och fixa ett bättre abonnemang, nu när jag kommer vilja surfa mer med mobilen. Wee!

Kommentarer
Postat av: Robin

Allt var minsann väldigt gott!

2010-08-24 @ 21:48:21
URL: http://ombah1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0