Kom igen det här är faktiskt värt att reagera på på flera punkter!

Arbetet går bra. Jag gör mackor och sköter kassan galant, mamma och pappa var och hälsade på idag och de var väldigt imponerade. Kommer kanske inte komma ifrån känslana av att jag leker affär dock.

Exakt just nu äter jag Nötti Frutti. Alltså nöt och bärmix fast på danska. Inte direkt gott men jag dricker vatten till och av någon anledning känns det bättre då. Om du läser mellan raderna så ser du att det står "jag har inget snus". Nyss åt jag mangosorbet.

I fredags tappades min plånbok bort. Den är nog inte stulen för inga pengar har tagits från mitt konto och jag hade inga cash.

Idag åt jag ett wienerbröd. Det betyder att jag har loos:at up my buttons babe angående mjölk- och äggätandet. Men bara lite!

Kommentarer
Postat av: kristina

Jag har inte kunnat ta mig ut i veckan! Jobbar du någe mer?

2010-08-06 @ 22:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0