Helt och hållet sovdags. Ingen protest

Nu har jag varit hemma hos Claes och spelat spel med honom, Diana, Patric och kusinen Kim. Det rullade på rätt bra och Claes vann både Alfapet och Ticket to Ride. Kul.
Jag kom hem runt halv tre och är trött och ska jobba imorgon så jag ska väl sova nu. I stockholm har det varit spelning ikväll som jag tänkt åka och se men det blev inte av. Juliete and the Gods.

Hoppas min säng blir varm snabbare ikväll än igår. Jag dog i typ två timmar sen antar jag att jag somnade.

Justja, idag spurt-visit:ade jag Jakob vilket ledde till stressmatlagning, stressätning, mättnad, håll när jag stressade till bussen, missa bussen till bussen som skulle ta mig hem och vänta i en halvtimme på Diana som var snäll och hämtade mig med bil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0