Cirkeln är alltså sluten.

När jag idag kom hem från jobbet kollade jag rutinmässigt igenom alla kuddar i soffan så att inte äckliga djuret som varit borttappad några dagar skulle dyka upp på min axel plötsligt i soffan.
Alla kuddar var djurfria och när jag lade mig ner så såg jag den på exakt samma ställe som där jag upptäckte den första gången. Helt otroligt att den fortfarande lever.
Jag behövde inte ens fatta mod till mig, jag bara hämtade en glassburk och en tidning, satte burken över den och tidningen under, och bar ut den. Totally cool!

Kommentarer
Postat av: sara

hahaha jag läste rubriken "cykeln är alltså stulen " och tyckte synd om dig tills jag såg att jag läst fel:p

2010-08-08 @ 18:23:54
Postat av: Petro

Härligt Ellen! That's my girl! :D

2010-08-11 @ 22:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0