Alltså ne-ej.

Mamma och pappa åkte till Hulta för några timmar sen. Samtidigt kom Diana hit. Efter en timme satt det en vårtbitare på soffan jag låg i. Båda flög upp ur sofforna och jag svär jag började nästan gråta.
Vi var helt fast i att titta på en dokumentär om Coco Chanel så vi ville inte flytta oss från tv:n.
Det ledde till att vi ständigt flyttade oss runt till motsatta sidan av rummet som djuret var på.
Tack pappa och mamma för att ni ville ha tv:n på en rullande bänk!
Efter pep-talk från Petro hade vi tur och den föll ner från taket. Jag kastade en glassplastburk på den men missade precis och då liksom föll all tro vi hade på att vi skulle få ut den ur huset.

Diana åkte hem, jag sitter ensam, tror att den är i köket. Dörren till mitt rum är stängd.
Hoppas det här inte är glömt när jag vaknar imorgon. Jag vill inte bli överraskad igen.

puss. typ.

Kommentarer
Postat av: jules

assså

kostan 100 kr men om jag fixar in dig på listan äre gratis!!!

2010-08-07 @ 02:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0